Fælles start påen digital rejse.
Ledere fra Novo Nordisk indtager vores spil
En fælles referenceramme er
fuldstændig afgørende
Fælles start på en digital rejse_
Fælles forståelse, fælles afsæt, fælles indsigt og fælles referenceramme er fuldstændig afgørende, når både mindre og store virksomheder påbegynder en digital rejse. Det samme gælder for ledere fra Novo Nordisk Local Production Sites.
Fælles start påen digital rejse_
Fælles forståelse, fælles afsæt, fælles indsigt og fælles referenceramme er fuldstændig afgørende, når både mindre og store virksomheder påbegynder en digital rejse. Det samme gælder for ledere fra Novo Nordisk Local Production Sites.
Deltagernesudbytte fra dagen medmove2x
- Fælles og større indsigt i, hvad digitalisering kræver i egen organisation.
- Overblik over hvor og hvordan vi skal begynde.
- Fælles forståelse for digitalisering, som vil skabe rigtige og stærke beslutninger i processen.
Deltagernesudbytte fra dagenmed move2x
- Fælles og større indsigt i, hvad digitalisering kræver i egen organisation.
- Overblik over hvor og hvordan vi skal begynde.
- Fælles forståelse for digitalisering, som vil skabe rigtige og stærke beslutninger i processen.
Hvordanspillede vi?
12 medarbejdere fra 3 Novo Nordisk Local Production Sites i 3 verdensdele var rejst fra Europa, Asien og Afrika til Aalborg for hos os at lege sig til ny viden omkring digitalisering. Sammen førte vi dem ind i vores autentiske læringsmiljø, hvor deltagerne skal samarbejde om at producere mest og bedst på vores fiktive fabrik.
I løbet af dagen skal holdet løbende implementere nye former for teknologier og digitale løsninger. De 12 kollegaer skal holde hovederne kolde og være åbne for forandringer samtidig med, at de holder produktionen kørende og er presset på tid.
Hvordan spillede vi?
12 medarbejdere fra 3 Novo Nordisk Local Production Sites i 3 verdensdele var rejst fra Europa, Asien og Afrika til Aalborg for hos os at lege sig til ny viden omkring digitalisering. Sammen førte vi dem ind i vores autentiske læringsmiljø, hvor deltagerne skal samarbejde om at producere mest og bedst på vores fiktive fabrik.
I løbet af dagen skal holdet løbende implementere nye former for teknologier og digitale løsninger. De 12 kollegaer skal holde hovederne kolde og være åbne for forandringer samtidig med, at de holder produktionen kørende og er presset på tid.
Hvad lærte Novo Nordisks ledere– og hvad kan I forvente?
Hvad lærte Novo Nordisks ledere– og hvad kan I forvente?
Sune MohrVice President
Novo Nordisk / Rusland
Det ekstraordinære ved dette spil er, at vi nærmest træder ind i en ’dojo*’ og dermed træner og udvikler os sammen i et yderst virkelighedstro miljø. En træningsfacon, som jeg er stærk tilhænger af. Derfor vil jeg også anbefale mine kollegaer at spille spillet. *dojo: Dojo er en japansk betegnelse for et trænings- og øvelsessted.
Peter KnudsenAssociate Manager
Novo Nordisk / Hjørring
Vi har med spillet taget Industri 4.0 fra bare buzzwords og rent faktisk til teknologi, der kan implementeres på vores fabrik her og nu.
Mette HughesVice President
Novo Nordisk / Algeriet
Teknologien kender vi alt til, – det er digitaliseringen, der er ny for os. Og det handler ikke bare om at købe en robot. Det kræver både lederskab, strategi og masser af kommunikation.
Søren KappersDirektør
Novo Nordisk / Hjørring
Kombinationen af teknologi-spil og teambuilding giver et optimalt læringsgrundlag. Vi dyster mod hinanden, men primært bliver vi klogere på teknologien og vigtigheden af kommunikation.
Tag kontakttil os medformularen
Og du er altid velkommen til at kontakte os for en snak om
og afklaring af mulighederne for dig og din virksomhed.
Tag kontakt til osmed formularen
Og du er altid velkommen til at kontakte os for en snak om
og afklaring af mulighederne for dig og din virksomhed.